Thursday, February 11, 2016

Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment (For All Hair Types)

   Привет от мен,днешният ми пост ще бъде за един обичан от мен продукт,едно масло за коса,с което чудесно се разбирам.Това ще бъде един кратък пост,защото за Macadamia Natural Oil Healing Oil Treatment (For All Hair Types),сигурно вече е много казано,по други блогове-не вярвам толкова добър продукт,да е останал незабелязан.Затова аз просто ще дам още един глас "За",за това чудесно масло.


  Моята коса се влюби в него,а аз ,и хората около мен,се влюбихме в аромата му :)И сега,за маслото-бързо се разнася,прави косата мека и много приятна на допир,абсолютно лесна за разресване,явно добре хидратира краищата,защото не "хвърчат",косата ухае божествено и все ме питат какъв ми е парфюма :) Ароматът на маслото е малко силен,когато го помиришеш директно от шишенцето,но разнесено върху косата,направо е фантастично.При моята коса има само едно условие за ползването на това масло-да бъде мокра и да  се втрие хубаво навсякъде,за да не останат натрупвания,защото иначе изглежда мазна и неподържана.По същия начин се получава и когато го втрия на суха коса-мазно и неприятно,поне за мен.
   Като обобщение ще кажа,че това лято ще си имам ново другарче в козметичната чанта,което ще ми бъде спътник,по време на пътешествията :)

No comments:

Post a Comment