Wednesday, February 10, 2016

H&M Lip balm with sheabutter Apple & Vanilla

  Здравейте,днешният пост ще бъде за един мой подарък,който много ме впечатли.Балсамът за устни H&M Lip balm with sheabutter Apple & Vanilla е моята първа среща с козметичен продукт от тази марка,случайна среща...

  С това малко бижу ме зарадва моята сестра на именния ми ден.Дълго не можех да стигна до него,защото съм заклета фенка на балсамите за устни и имам n-на брой такива :) Обичам балсамите,защото са неангажиращи,а и защото се обличам по-спортно,и всекидневната употреба на червило ми е чужда,оставям го по-скоро за специални случаи.
   А балсамът-той си е необходимост,особено в студените зимни  или в летните морски дни...В крайна сметка,балсам за устни ползва вече почти всеки,без значение от пол и възраст,превърна се в добавка към всяка чанта или джоб :) А точно този вероятно ще ви усмихне-мек и нежен,повече от лесен за разнасяне,мигновено омекотяващ,с лек,ненатраплив аромат...мен ме усмихна :)
  С голямата си опаковка- 15 gr и подходящия за нея дълъг срок на годност 18 m ще завърша представянето на този продукт,надявам се да съм била полезна.
  Ще се радвам,ако някой сподели опит с други аромати или вкусове балсами на H&M,заповядайте...

No comments:

Post a Comment