Friday, February 19, 2016

Декупажите на мама/Mom's decoupage

   Здравейте,днес ми е шарено,ама някак отвътре...Така че,днес е ден за шаренко :) И ето какво реших да ви покажа в този шарен ден-мамините декупажи.Няколко неща ще ви предложа,за да се порадвате и вие на маминото хоби.На първо място са ми бутилките от узо,донесох й ги от един рибен ресторант,а тя ги превърна в това:
 Сега е трудно да разпознаеш в тях бутилчиците от Узо от ресторантската маса,нали :) Следващото е нещо като картина,което веднага намери място в апартамента ми,защото все пак на нея има море...
  Едвам разпознах в картината,парче от ламинирания паркет,който артиса от кухнята им.Сега заема почетно място на едно от рафтчетата на секцията и ми е морско през цялата година.Да се неначуди човек,в какво се превръщат остатъците от паркет,в очите на истинския творец...
   Следващото мамино попадение са нейните декоративни щипки:

 Това със сигурност не са щипки за пране,но пък са идеални за декоративни пана и изобщо за декорация.Веселки са,нали?
  На мен лично ми дойде страхотна идея,още щом ги видях,но за съжаление още не съм я реализирала,нямах време...
  Но мисля,че с едно ходене до "Джъмбо" ще реша проблема :)
   Надявам се,че и на вас ви стана малко по-шарено днес,а аз обещавам да ви покажа още мамини творения,така или иначе апартамента ми изглежда като музей на маминото творчество:) Шарени целувки и до скорото...



No comments:

Post a Comment