Tuesday, July 3, 2012

Oriflame Optimals Oxygen Boost™ Day Shield SPF 30 30 ml

    Добър вечер,приятели!В моята работа настъпиха някои промени,които по принцип бяха за добро,но ми попречиха да пиша тук и да споделям разни новинки с вас.Eто,че сега вече съм на линия и имам много за споделяне...Тази вечер реших да попиша и да ви разкажа за един нов продукт,с който се сдобих наскоро-Oriflame Optimals Oxygen Boost™ Day Shield SPF 30 30 ml.Моя приятелка и колежка реши да влезе в редиците на Oriflame и аз реших да я подкрепя още на първа поръчка,пък и имах нужда от кремче за лице,което да е в по-удобна опаковка,за лятото и по принцип.Имах желание да пробвам някакъв крем на тази фирма и избрах този,заради обещанието да е лек и заради високия слънцезащитен фактор,който е много подходящ за този сезон.Ето как изглежда и самия продукт:
               Опаковката е много хубава и мъничка,а тубичката е така направена,че когато продукта свършва да може максимално да се използва всичко в нея,да не остане нищо вътре.Самия крем е много приятен и лесен за нанасяне,особена миризма не усетих,прави кожата мека и видимо хидратирана.Само един проблем имах-оказа се малко мазничък за моята кожа,но само в Т-зоната,с което бързо се справих-просто попивам излишъка със суха кърпичка:)Доволна съм от продукта,ползвам го вече седмица и половина и нямам никаква забележка,не съм пробвала само дали наистина няма да изгори лицето ми на слънце,защото съгласете се,но обещанието за 30 SPF е много сериозна заявка за слънчева защита,при това напълно достатъчна за градски условияЗа съжаление,както и по-рано съм казвала,на неон трудно се  хваща тен,а сега ще допълня и това,че трудно се тестват продукти със слънцезащитен фактор:)Ако някоя от вас има наблюдения за кремчето,нека сподели и тя опита си.Аз съм доволна,толкова доволна,че в следващия каталог пускат охлаждащ стик за около очите от тази серия и ще си го взема,първо заради добрите ми впечетления от кремчето и второ защото силно ми прилича на охлаждащия стик на Vichy от серията Aqualia antiox,само дето орифлеймското стикче е на далеч по-поносима цена.Толкова за сега,умирам за сън,утре ще продължа с новите придобивки.Лека нощ и целувки от мен...

No comments:

Post a Comment