Friday, February 19, 2016

Body oil "Relax"- Ikarov/Масло за тяло "Релакс"-Икаров

    Здравейте,днес пак ще ви занимавам с любимите ми козметични масла и по специално с едно за тяло.Голяма фенка съм на маслата,няма значение дали са за тяло,лице,коса...важно е да е масло,ако пък и върши някаква работа,направо съм си щастлива.Обичам масла,вероятно защото кожата ми е нормална към суха и само на лицето имам разни "мазни"(както обичам да ги наричам) участъци,затова нямам проблеми с попиването.Мисля.че ако кожата е мазна,маслата няма никак да са подходящи.Моята кожа,обаче, направо ги обожава,без значение от сезона,винаги се повлиява добре от тях :)   Преди две седмици си купих масажното масло "Релакс" на Икаров :

  Вече две седмици го ползвам-само него,вечер след душ и мога да кажа,че съм доволна.Мирише страхотно,според мен на кедър (аромат,който много харесвам),не оставя мазно по кожата и при добро втриване я прави по-стегната.По принцип,това масло го дават за след спорт,но аз в момента не спортувам нищо,освен ходене,така че не мога да кажа,дали отпуска бързо мускулите след натоварване и дали ободрява.За всеки случай,мога да кажа,че веднага след като си легна заспивам,изглежда аромата ми действа успокояващо.По начало харесвам естетвени аромати,близки до природните (затова и обожавам масла),ако даден продукт има изкуствена и химическа миризма,няма даже да му обърна внимание.
  В заключение ще кажа,че маслото ми хареса и не смятам да се огранича само с него,макар,че чета доста отрицателни мнения за маслата на Икаров.Аз ползвам маслата на тая фирма,вече много години,за домашна маска за коса,за лице,вместо кремове,защото купешките кремове рядко ми пасват на кожата.Не мога да кажа нищо лошо,може би защото никога не съм имала проблеми с тях и са препокривали моите очаквания и нуждите на кожата и косата ми.
 Ще се радвам да чуя и вашето менние,както за маслата Икаров,така и за маслата изобщо :) До скоро...

No comments:

Post a Comment