Wednesday, March 2, 2016

Студено пресовано кокосово масло от Zoya Goes Pretty ®

  Здравейте,днес ще ви разкажа за един разкош,чието ежедневно използване ми доставя невероятно удоволствие.Ако всяка жена има любима част от всекидневната грижа за външноста си,аз мога да кажа,че моята е вечерното ползване на Кокосовото масло на Zoya Goes Pretty ® :
    Съвсем случайно попаднах на тази марка,докато си търсех онлайн магазин за здравословни храни и ми хареса цялата идея на сайта.Реших да си поръчам едно масло,заедно с другите неща за хапване,за да видя как ще ми се отрази.Нямах представа,че ще се влюбя...
  Маслото е в съвсем обикновено бурканче с капачка на винт и етикет от Zoya Goes Pretty ® ,но вътре се крие ароматен кокосов дух от Шри Ланка :) Маслото е с твърда консистенция,но щом влезе в допир с кожата,се разтапя и се разнася много лесно.Попива бързо в моята смесена кожа,аромата е лек и ненатраплив,но достатъчно силен,за да се усети.Моя мъж казва,че мириша на Баунти :)
  Това масло е подходящо както за кожата на лицето,така и за кожата на тялото и за косата.Има го в една голяма част от козметиката по магазините,но използването му самостоятелно е несравнимо удоволствие.Не е подходящо за мазна кожа,в което няма нищо чудно,но за суха или смесена е направо божествено.Добавено в "купешката" козметика или използвано самостоятелно,при всички положения ще ми е фаворит сред маслата.
  Ползвам го вечер,на измито лице и след няколко намазвания налучках количеството,което ми е необходимо и вече не се налага попиване със салфетка,защото за 20 минути си попива напълно.Все още не съм го ползвала за коса,но когато го направя ще пусна още няколко реда към поста.За тяло,няма изобщо да коментирам,ясно е,че това лято,на плажа с мен ще бъде и бурканчето на Zoya Goes Pretty ® .Това със сигурност няма да ми е последната покупка от тях,   А вие ползвате ли други продукти от тази марка,ще съм благодарна за малко инфо за другите им масла.До скоро...

No comments:

Post a Comment