Tuesday, March 22, 2016

Avon Planet Spa with White Tea...

   Здравейте,в този първи ден от пролетта.Днес ми е едно леко,весело и айляшко...сигурно е от хубавото време.
   И понеже със смяната на сезоните се сменя и грижата за кожата,реших да ви покажа какво ползвам от известно време.


   С тази серия на AVON се сдобих поетапно,първо маската,която купувам и ползвам вече за пети или шести път,след това реших да пробвам и измиващия гел,а съвсем наскоро се сдобих и с ексфолианта за лице.Мога да кажа,че това е една прекрасна грижа за кожа като моята.Както съм казвала и преди,аз съм със смесена кожа и не е лесно да се налучкат правилните продукти за нея,особено,когато вече си минал 30-те.
   Маската ми е любима,от онези,дълбоко почистващите,дето си ги махаш като маска от лицето.Освен,че почиства добре, винаги ме и разсмива.Измиващия гел го ползвам сутрин и вечер,не се пени много и не ми изсушава кожата, доволна съм.Оставя кожата мека и приятна на докосване,но това,че не изсушава е най- големият плюс за мен-мразя да ми опъва кожата на лицето.Ексфолиантъте нежен,с не много големи гранулки,не протрива,а заглажда приятно.Аз не мога да си позволя груби ексфолиант,защото вече възрастта не разрешава,над 30 се ориентирах към по-щадящи продукти.За всеки случай ,никак не ми се искаше да се разделям напълно с ексфолиантите за лице,много обичам чувството на чистота, след като се измия с тях.
   Ароматът на продуктите е адски дискретен и приятен,не дразни в никакъв случай,така че,ако и на вас ви се иска да пробвате нещо леко,пролетно и освежаващо,не се бавете :)

1 comment:

  1. Това е една от най-успешните серии на марката и аз също съм ползвала доста техни продукти. Деликатни са към кожата.

    ReplyDelete