Saturday, August 3, 2013

PLANET SPA Bali Botanica Body Butter с франджипани и лимонена трева от AVON

   Здравейте,в този горещ следобед искам да ви поговоря за моята нова лятна любов Bali Botanica Body Butter с франджипани и лимонена трева от Avon.Всички знаем,колко е важно през лятото да използваме продукти за тяло,които много хубаво да овлажняват кожата,за да я предпазва от пресушаване,защото без значение дали сме в града или на морето,слънцето безмислостно изтегля всяка капка влага от тялото ни.Моето решение за лятото се появи малко късно,едва в юлския каталог на Avon,но пък веднага бързам да споделя впечетленията си с вас :)
   Маслото е ароматно,лесно попива и е икономично,заради консистенцията си,просто те предизвиква да си направиш един мини масаж докато го нанасяш.Аромата е вълшебен,на нещо топло и сладко,сякаш си полегнал под току-що разцъфнало дърво :) Има наистина приятен ефект изобщо върху сетивата.За попивността също ще кажа добра дума,прекрасно е,като се загрее от масажа,сякаш се свързва с тялото,става част от кожата и оставя немзаен,мек филм върху нея.
   Маслото е произведено в Полша и достигна до мен в опаковка с руски надписи,това ме очарова,толкова сме свикнали всичко да е на английски,че в първия момент се стреснах,но после определено ми стана приятно от разнообразието.
   Опаковката също е нещо на което искам да обърна внимание.Всички ние знаем,че хубавия продукт е хубав и веднага можем да оценим качеството,но какво ще кажете,ако и опаковката е красива и луксозна.Аз казвам "Да" на красивите опаковки,защото те са част от приятното усещане,когато ползваме продукта.А ако опаковката освен,че е красива се окаже и функционална,смятайте,че щастието е пълно,а тази е.Понеже е бурканче,може да се използва целия продукт докрай,а не като в тубите,в които остава по опаковката :)
  Изобщо,за този продукт нямам забележки.За това,което обещава се справя отлично,че даже и бонус-функционална и красива опаковка.
  От възторг,забравих да ви покажа самото сладко бурканче,ето го и него:

  Искам да ви кажа,че без значение дали  на плажа,в хотела или вкъщи,красивия и добър продукт е удоволствие,а този наистина радва.Надявам се,да съм отговорила на някои въпроси относно този нов продукт и да съм ви зарадвала в този ужасно горещ ден.Пловдивски целувки от мен...

2 comments:

  1. Много ми харесва публикацията ти!Нов фен!!!
    Мими
    http://milenche22.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Добре дошла :)Тия дни малко съм зачезнала,че започнах нова работа и ми е трудно влизането в крачка още,но скоро се завръщам пак :)

      Delete