Tuesday, March 1, 2016

Масло от кайсиеви ядки на Икаров 55 мл./Apricot Kernel Oil 55ml

   Здравейте,днес ще ви разкажа как се понасяме с един често използван от мен продукт.Може би съм споменава,че съм фенка на маслата и ги предпочитам пред кремовете за лице,защото така поне знам какво слагам на лицето си и мога да разгранича реакциите на кожата към различните масла.Не казвам,че кремовете не са добър избор,даже аз използвам няколко крема,на които съм и голяма почитателка,но те са продукт на дълго търсене и не малко хвърлени пари на вятъра,докато налучкам :)
  Ето я и днешната причина да пиша- Маслото от кайсиеви ядки на Икаров:

   Моята кожа е нормална към мазна,а възрастта ми е 35 години,затова избрах това масло за ежедневна грижа,понеже е подходящо за зряла кожа и е добър противник на бръчките.Позлвам го сутрин вместо крем,върху имито и подсушено лице.Количеството на мен ми идва множко,защото е доста мазно и върви бавно,а е препоръчително да се използва до три месеца след отварянето.След като го разнеса хубаво,изчаквам 20 минути да попие,каквото попие,и после си попивам лицето с много фина хартиена салфетка,за да махна излишната мазнина.През целия ден си чувствам кожата много добре и никога не ми се е случвало да ми "опъва",явно си я овлажнява достатъчно.
  Освен,че опаковката е голяма,другия минус за мен,е че,пластмасовата бутилчица е адски неудобна за ползване.Има нещо като дозатор,който би трябвало да пуска по малко масло,като наклониш шишето,за съжаление обаче,когато изобщо успея да изкарам нещо от шишето,то никак не е малко и винаги се олива,а маслото гранясва и затова не бива да се олива.Изобщо на магия е...
  Аз лично си пресипвам в малко стъклено шишенце с помпичка,така ограничавам "излива" :)
Като цяло,маслото е добро,нямам никакво раздразнение на лицето,никакво неприятно усещане и проблеми.Поръчала съм си сега същото масло,но от един онлайн магазин,на друга марка и скоро ще мога да направя сравнение,между двете.
 Благодаря ви,че бяхте с мен и ще се радвам,ако споделите вашето мнение за това масло :)
  

No comments:

Post a Comment