Saturday, May 19, 2012

Avon's Anew Rejuvenate mini kit!!!

   Не знам как започва вашето утро,но моето напоследък започва с Avon Rejuvenate mini kit,един много сладък малък комплект за пълна грижа за кожата,включващ:Почистващ гел за лице-50 мл.,Система за очи в реален размер-15 мл.,Дневен крем-15 мл. и Нощен крем-15 мл.Целия този мини разкош е предназначен за дами между 30 и 35 години:



    Сега да ви кажа по няколко думи за малките сладури в кутийката:)Почистващия гел има много слаб,почти незабележим аромат и никак не изсушава кожата,напротив оставя я мека и с приятното,но не прекалено и скърцащо чувство за свежест.Пени се,но не прекомерно и се отмива много лесно и бързо,за мен това е важно,защото не обичам нищо да се "лигави"  по лицето ми.Изобщо оставя приятно усещане и определено бих си го купила пак.
    Дневният крем е много лек,като пяна,обожавам немазното му усещане,усещането,че кожата не е суха,но не е и излишно омазнена,един абсолютен баланс.Има много лек аромат на свежо,което много ме радва,защото имам много силно развито обоняние и всяка по-силна или натрапчива миризма ме влудява и колкото и да е хубав един продукт,ако е много ароматен или миризмата е много тежка ме отблъсква.Един голям плюс,поне когато става въпрос за избор от моя страна,е фактът,че това прекрасно кремче си има SPF 25 UVA/UVB,което го прави перфектно за градски условия през лятото, с едно малко условие-да не сте особено белички или с чувствителна кожа,защото в такъв случай тази защита ще ви дойде ниска.
   И ако мислите,че досега съм била много положителна към тази серия,то трябва да знаете,че фаворитът  ми в нея е нощният крем-най-лекия и вълшебен нощен крем с аромат на роза:)По принцип нощните кремове са много по-мазни от дневните и понеже моята кожа си е мазна,особено в Т-зоната,независимо от възрастта ми,отдавна се бя отказала да ползвам нощни кремове,докато не открих този-лек и пухкав,също като дневния,със слаб аромат и немазна текстура и най-вече със сигурност слагащ край на ефекта "мазен нос" рано сутрин:)
   Околоочният крем е също немазен в сравнение с доста други ,които съм ползвала,попива адски бързо и няма почти никакъв аромат.Кутийката е разделена на две-нощен и дневен,като дневния прилича повече на крем,докато нощния е нещо средно между гел и крем.Нанася се лесно,с безименния пръст и с леки потупвания,усещането е приятно и леко.Като за околоочен крем е много приличен и ненатоварващ очите,а най-голямото му преимущество,специално за мен е липсата на "кир"ефект,който незнайно защо ми се получава от повечето околоочни кремове и ме побърква.Със сигурност ще продължа да ползвам този комплект,поне докато не пробвам нещо друго,което да ме впечетли,колкото него.Ясно ми е,че за кремче,което е предназначено за възрастта посочена на опаковката е лесно да се покрият изискванията,защото на тая възраст бръчки още няма и се набляга повече на хидратацията. Много хора биха казали,че същите качества могат да се очакват от почти всеки хидратиращ крем,но аз търсих дълго и затова съм толкова щастлива от откритието си,а и както знаем,всяка кожа е индивидуална,особено пък смесените типове.
    Като оставим настрана,че комплектчето е наистина красиво и е една прекрасна идея за подарък,по-важното е,че е с добро качество и с малко повече късмет може да се сдобиете с него на добра цена,ако издебнете момент,в който е намалено,защото (поне според мен),реалната цена,която е посочена в каталозите не си заслужава.
   И ето още малко информация за тази глезотийка-предлага се не само за възрастовия диапазон между 30-35 години,има същите комплекти и за от 35 до 45 години,от 45 до 55 години и за от 55 нагоре:

Искам само да отбележа,че в българските каталози възрастовите граници са както ги написах по-горе,а на тази снимка,която свалих нейде из нета възрастовите граници са различни,което мен ме устройва много повече като цяло,защото много по-дълго ще се наслаждавам на удоволствието от синята серия:)
Надявам се че съм била полезна и  ви е било приятно да станете част от моето утро:)До скоро...

No comments:

Post a Comment