Tuesday, May 22, 2012

Мамините красоти

       Здравейте,тази нощ намерих време да попиша малко и реших да ви покажа нещо специално,нещо,което другаде няма да видите,защото е работено от моята майка:)Преди няколко дни влезнах в един пловдивски магазин за сувенири и случайно попаднах на една дървена лодка.Нищо и никаква фигурка от дърво,даже грозничка ми се видя,защото дори лак нямаше по нея,абе някаква прашасала джунджурия.Докато я гледах,изведнъж ми дойде идея,че ако се закачи на стената,би станала прекрасна поставка за кремове и разни дреболийки,ама все още ми изглеждаше грозничка и изведнъж се сетих за майка ми,която от няколко години се занимава с декупаж.Декупажът е приложно изкуство, при което се изрязва мотив или изображение от различен материал (предимно хартия, но също така и дърво, кожа или тъкан). След това мотива се залепя или с помощта на различни техники за декупаж се прикрепя върху дадената повърхност за декориране (дърво, метал, плат и пр.)И така взех,че купих прашасалата джунджурия,поизбърсах я и я занесох на мама да видим какво ще каже,дали ще излезе нещо от тази работа или не.Разбира се,майка ми веднага каза,че има идея и до вечерта ми направи ето това:

  Сега в тази лодка живеят кремовете ми и Дари вече не се опитва да се маже с тях всеки ден:)Това беше един бърз пост преди да заспя,исках да споделя с вас удоволствието от новата си придобивка,защото понякога малките неща,радват най-много...

4 comments:

  1. Много интересна и практична идея :)

    ReplyDelete
  2. Добре дошла,радвам се,че идеята ти е допаднала,имам и други чудеса правени от майка ми,ще ги постна в скоро време и тях:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много красива лодчица ,че чак и аз иска да си имам такава, без значение дали е прашна ,или не :)

      Delete
    2. Милата,мама ще ти сготви една красота и на теб в най-скоро време:)

      Delete