Tuesday, May 29, 2012

Avon PLANET SPA Greek Seas Conditioning Seaweed Hair Mask?

Тази вечер,постът ми няма да е развеселяващ,напротив,съвсем напротив...Преди месец някъде си поръчах един нов продукт от каталога на Avon,маска за коса с водорасли от гръцките морета.Понеже вече година ползвам маската с маслина от серията с маслина и съм много доволна от нея,реших да си взема и друга маска от серията Planet spa,като си мислех,че качеството няма да е много по-различно.Да,ама не-голяма грешка.
не само,че нямаше същите качества,но и влоши ситуацията още повече:(
   Въпросната маска,има меко казано лигава консистенция,мирише на нещо доста химическо и е удивително неикономично(трябва пълна шепа,за да се нанесе що-годе прилично на косата,а аз съм с доста дълга коса),изобщо ужасно разочарование.След като за два пъти ползване изхабих една трета от опаковката,която е 150 мл.,установих,че косата ми се превръща в едно гнездо (сухо и заплетено),в което никакъв гребен не може да бъде вкаран,а за да я среша трябва сваля половината си коса,реших да се откажа от нея,просто няма смисъл.Ще я подаря на някой с по-къса от моята коса,може би,ако този ,който я използва е с по-къса коса,няма да срещне този проблем със сухотата и заплитането.Маската е с реална цена 18.50лв. и е чудовищно неикономична,смятам,че за 5 пъти ще стигна за коса като моята,почти до кръста,а качеството просто ме съсипа,няма да повторя тази покупка със сигурност и няма да я препоръчам на никой,пак със сигурност.Ето как изглежда моята собствена опаковка след две нанасяния:
Простете за лошото качество на снимката,но моя телефон нощем хич го няма:)Съжалявам за негативния пост,но след като през целия си живот съм била с дълга коса и съм ползвала десетки маски и никога не съм срещала такава,реших,че не мога да го премълча.Ако някой има свои лични наблюдения за тази маска съм готова да обменим опит,може пък проблема да е в моята коса:)До скоро...

2 comments:

  1. Хм,интересно и аз имам дълга коса ,която се нуждае от маска ,или поне така си мисля ,така че бих я пробвала тази ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Още утре ти я давам,да дадеш и ти мнение като я ползваш,дано можеш да се срешеш после:)

      Delete