Wednesday, July 4, 2012

GARNIER Mineral Deodorant Invisible Roll-on 48HR CALM post-depilation

             Здравейте,пак съм тук,както обещах.Тази вечер обаче никак не съм настроена радостно,защото ще ви се оплаквам от един продукт,за който се оръсих  6.00лв.и това ме разярява крайно.Става въпрос за GARNIER Mineral Deodorant Invisible Roll-on 48HR CALM post-depilation:
       Този продукт си го купих от DM,умирам да ходя там:)Миналата година,цяло лято ползвах друг продукт на тази марка,по точно ето този-Garnier Mineral Deodorant Roll On Sensitive:


       Няма начин да не се забележи,че и двата продукта са за депилирани зони,това е,защото си почиствам мишниците с епилатор и имах нужда точно от такъв.Миналата година успях да използвам цели три броя от "яйцето"-както аз и съпруга ми наричаме рол-ончето от втората снимка и нямаше по-щастлив човек от мен.Аз по принцип не се потя много,исках да се предпазя не от потенето,а по-скоро търсех хубав и траен аромат на чисто- и го намерих в този продукт,да не говорим,че никога под мишниците ми не е било толкова сухо и приятно.Каква изненада преживях обаче,когато тази година реших да разнообразя и избрах да си купя по-новия продукт,който обещаваше направо чудеса за моите мишници.Аз съм отворен човек за новите неща,често изпробвам разни нови продукти,понякога много се разочаровам,но никога не съм била толкова разочарована.Не стига ,че има някаъв блудкав аромат ,ами стои мокро и лепнещо поне 20 минути.Около топчето на рол-она се събира нещо розово(предполагам дезодоранта,който трябва да е безцветен и да не цапа дрехите???) и засъхва,което пречи да се върти,съответно трудно се използва и трябва постоянно да се избърсва със суха кърпичка,което похабява част от продукта.Най-ужасно обаче е това,че за първи път през моя живот аз усетих собствената си миризма,не че е нещо страшно,всъщност е доста слаба,но определено не ме радва.Така че ,фирмата производител да ме прости,но не 48 ч.,дори 0.48 минути не предпазва от нищо,отвратително е и отива директно в коша.Мъча се с него вече месец,мислех,че ще свикна,но става все по-непоносимо.Още в следващата почивка  между смените отивам и си купувам едно "яйце" и си решавам проблема,че даже и ще мина по-евтино,защото на всичкото отгоре,тази нова версия е около 6-7 лв.,което никак не е малко,за разлика от по-старата,което си купувах за 4-5 лв.
   Разбира се,подчертавам,че това са наблюдения изцяло върху моето тяло,то явно не се понася с това рол-онче,ако вие имате мнение за тзи продукт,моля споделете,може пък проблема да е в мен:)
   Простете за тзи негативен пост,но днес вече ми дойде в повече от въпросния продукт,много мразя лепнещи и гадно мирищеши неща по себе си:(Целувам ви и до утре,тогава ще ви разкажа за нещо по-весело.Чао!

2 comments:

  1. Здравей. Бях използвала същия продукт преди време и останах крайно недоволна. Принципно нямам голям проблем с изпотяването, но като всеки човек знаеш как е не можеш да си позволиш да миришеш на лошо и запотено, та очаквах да ми свърши добра работа, но се оказа пълно разочарование. Използвах и на Нивеа едни натурални, също не ми паснаха. За сега съм фенка на Dove и нямам намерение да ги сменям.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeni,аз все още съм отворена за нови идеи,въпреки това разочарование.Не съм ползвала рол-он на Dove досега,но имам добри спомени от други продукти на тази марка и може би ще пробвам.За мен важно е да не оставя бели (или жълти) следи по дрехите и да мирише на нещо приятно не много химическо:)А за Нивеа,ми какво да кажа,не е напълно разочарование,но и съм много далеч от възторга,всъщност най-добрия техен рол-он ,който съм ползвала е мъжкия им,тъмносиния-класик,баща ми ми го беше подарил,защото нямало да го ползва.Имаше страшно силен и приятен аромат на чисто,вършеше идеална работа.Така че,все още търся...

      Delete