Wednesday, August 22, 2012

Spray Solaire Photoderm 30 Bioderma 400 ml

      Здравейте,отново съм тук,за да ви разкажа за моето плажно приключение с Spray Solaire Photoderm 30 Bioderma 400 ml:)За първи път не изгорях тази година на плажа и съм много щастлива.Ето как изглежда кремчето:

     Избрах голяма опаковка,защото сме двама,а и обещанието на продукта беше за предпазване на тялото и лицето,т.е. няма нужда да се мъкнат два крема,а всичко в един,че и достатъчно голям за двама души за една седмица.Крема е доста мазен и това,което пише за него,че не е мазен и не оставя бели следи...ми не мога да се съглася.На мен ми идваше доста мазен,особено за лицето ми,в резултат на което сега върху брадичката и челото ми се мъдрят две изглежда невидими за другите пъпки,но аз ги виждам и усещам:(За тялото това,че е мазен не пречеше,даже беше особено приятно,защото кожата никога не опъва,дори и когато излезеш от морето,което пък доказва,че наистина е водоустойчив (също едно от обещанията на опаковката),само аз си знам как го измивах после в банята,но с повечко душ-гел  става.Е,което си е вярно-вярно е,но пък за белите следи са послъгали малко,първия ден приличах на варосана афъска,докато разбера,че за да не оставя бели следи трябва да се втрива особено усърдно и да се слага доста по-малко,отколкото съветват:)В крайна сметка с кремчето се разбрахме и резултата е на лице-един доста приемлив тен за 7-дневна почивка,без дори да се зачервя за секунда,просто направо почернях,а и мисля,че няма да се обеля тази година,макар че винаги се беля:(
   Цената му беше 37.90лв. за 400 мл.,ако не се лъжа,но не повече от 38.00лв. от аптека "Argentum" в магазин Гранд на ул."Кап.Райчо".Тази аптека правят невероятни промоции на медицинска козметика и изобщо на качествена козметика,имат страхотни оферти,убедих се след като влезнах в нета и видях каква е цената на този слънцезащитен крем-около 60.00лв.,че и нагоре.Искам само да допълня,че за тази цена и при използване от двама души,от крема остана половината. И дори моята приятелка,която дойде последните три дни,въпреки усърдната си помощ,не можа да помогне да свалим нивото под половината,така че мога да кажа и че  е икономичен освен всичко друго:)Лошото е,че като на всяка качествена козметика,срока на годност е по-малък,в случая 9 месеца след отварянето,но нищо,има и планини освен море...:)
     Мога да обобщя,че пак ще се купува,независимо от невидимите за другите пъпчици (но видими за мен) и независимо от белите следи ,които остават понякога,крема свърши чудесна работа и си заслужава всяка стотинка,която дадох.Оставям ви сега,защото съм на работа все пак и довечера или утре ще пиша пак...целувки:)

1 comment:

  1. Страхотен блог! Последвах те, ако искаш разгледай и моя :)
    http://quitealooker.blogspot.com/

    ReplyDelete